poniedziałek, 12 września 2011

Charlotte i Galaxy ♥

Hej (-;

Pogoda nas dzis nie rozpieszcza, strasznie silny wiatr wieje za oknem, a ja kryjac sie przed tym pod kolderka z kubkiem goracej czekolady postanowilam zalozyc bloga. Nie mam w tym kompletnie zadnego doswiadczenia, a wiec z gory za wszystkie niedoskonalosci przepraszam :p 
Wczoraj przyszly do mnie niedawno zamiowione ksiazki. Wszystkie 3 to kryminaly Charlotte Link, ktora uwielbiam za to jak niesamowicie potrafi umilic mi wieczor. Jest niesamowita pisarka, taka, od ktorej ksiazki nie mozna sie oderwac - osobiscie sama sie o tym przekonalam! A wiec jesli ktos lubi kryminaly, a o Charlotte jeszcze nie slyszal to na pewno warto wybrac sie do Empiku i zaoopatrzyc sie w jej dzielo. Za soba mam ' Dom Siostr ' - moja ulubiona <3 Jedna z ksiazek z gatunku: jest druga w nocy, a Ty czytasz i przestac nie mozesz. Moim zdaniem rewelacja! (-; 
 Jutro wyjatkowo college na 11:00 - super, bo nienawidze gdy moj budzik dzwoni o 8. Slysze 'Banaaan, Banaaaan' - to moj maly braciszek tak mnie wola, a wiec kochani odkladam komputer, goraca czekolade i smigam go usciskac! ;- **   Milego wieczoru!
    
Galaxy hot chocolate - moj czasowy umilacz (-;

A to wlasnie moj skarb, Jonathan ./

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz